شما هنوز وارد نشده اید. ورود | ثبت‌نام
Select Page

نظر به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر تقویت تولید داخلی و در راستای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی ، طرح ” مسابقات ایده‌بان ” با هدف ایجاد یک ارتباط مستمر و سازنده بین طراحان صنعتی و صاحبان صنایع میهن عزیز اسلامی و البته با نظارت ، حمایت و راهبری مسئولین امر به حضورتان ارایه می گردد.

این طرح بر اساس برنامه حمایتی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری بمنظور ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از طراحی اصولی صنعتی توسط صاحبان صنعت ارایه شده است.

مشکل همیشگی هر کارفرما در صنعت ایرانی در مراحل طراحی محصول (همانطور که در برنامه حمایتی آن نهاد محترم ذکر شده است) عدم استفاده مناسب و صحیح از خدمات متخصصین طراحی صنعتی و بسته بندی است که در ابتدا منجر به ارائه نا مناسب محصول به مشتری و در نهایت عدم استقبال کالای ساخت ایران در خارج و حتی داخل کشور می شود ؛ لذا معرفی این خدمات تخصصی به دست اندرکاران صنعت می تواند با تاثیر گذاری بر فاکتور های صحیح طراحی صنعتی تاثیر به سزایی در رونق تولید و مهمتر از آن در اعتبار و شهرت کالاهای ساخت ایران داشته باشد. با توجه به ضعف این دانش در ارائه خود به صنعت حمایت نهاد های دولتی می تواند نقطه شروع خوبی برای ایجاد این ارتباطات باشد.

سامانه ایده‌بان می تواند با معرفی کارشناسان طراح صنعتی به صورت تخصصی و کامل (شامل : تحصیلات ، سوابق اجرایی ، و نمونه کارهای طراحی ، ایده ها و روش کار و …) به کارفرمایان حاضر به همکاری در حوزه تولید امکان انتخاب نفر تخصصی مورد نیاز را بدهد و همچنین امکان انتخاب طرح برگزیده را برای کارفرما از طریق نظرات متخصصین امر تامین می کند .

این سامانه متعلق به موسسه طراحان صنعتی شکوه ایرانیان به شماره ثبت ۲۱۳۸۹ است و کلیه حقوق قانونی و رسمی ایده بان متعلق به این موسسه می باشد.

لازم به ذکر است با توجه به خودکار بودن مراحل انجام کار، تمامی فعالیت به صورت کاملا روشن و شفاف صورت می گیرد و با نظارت دقیق فنی آیدیران خطای انسانی احتمالی نیز پیشبینی و رفع می گردد.

 در نهایت مهمترین محصول راه اندازی این سامانه، ایجاد فرصتی دائمی برای جذب و معرفی طراحان خوش فکر و قوی در صنعت ، صرف هزینه کمتر، دسترسی به طراحان بیشتر و زمان کوتاهتر می باشد که خود یک قدم بزرگ در تامین کمبود بزرگ صنعت کشور یعنی کمبود طراحی ملی است .

با امید توفیق روز افزون